13
апрель
2017
Онкүндіктер. "Кенгуру" интеллектуалдық ойын
Тақырыбы: «Кенгуру» интеллектуалды ойыны
Мақсаты: Оқушылардың білімдерін сайысқа түсіріп, білімді жан-жақты болуға, дарынды,озық болуға тәрбиелеу, өзіне деген сенімділік қасиеттерін қалыптастыруға бейімдеу.
Көрнекілігі:слайд, ұпай көрсетілген қағаздар.
Барысы:
Армысыздар, бүгінгі кешке жиылған математиканы сүюші қауым! Бүгінгі біздің «Кенгуру» атты интеллектуалды ойынға қош келдіңіздер!
Білімменен тәнті етеді тектілер,
Мұратына білім қалды жеткізер.
Бар ізгілік тек біліммен алынар,
Білімменен аспанға жол салынар.,- дей келе «Кенгуру» ойынын бастайық. Ендеше сайысымызды бастамас бұрын сайыскерлерді қошеметпен ортаға шақырайық.
Достық пен бірлікті етіп тұлға,
Жеңіске жеткен едің талай сында.
Қара қылды қақ жарып әділ қазым,
Еңбегін тапқырлардың әділ сына – деп әділ қазы алқаларын сайлап алайық.
І-тур."Сыр сандықтың құпиясы”
"Алғырлар” тобы
1-сұрақ Таразы табақшасына 2 аяғымен тұрғанда тырна 2кг болады. Бір аяғымен тұрса, онда оның массасы қандай болады?
2- сұрақ Нұртуған мектептен үйге дейінгі қашықтықты адыммын өлшеді. Ол қос – қостан72 рет және үш-үштен 27 рет адымдады. Нұртуған қанша адым жасаған?
А) 81 в) 99 с) 144 д) 225
3 -сұрақ Логикалық сұрақ. 35 санының соңғы цифрын өшірсек, ол қанша бірлікке азаяды?/32/
4- сұрақ Сандары белгілі бір байланыспен орналасқан. Сандар байланысы ерекшелігін тауып қатарды жалғастыр:
9, 7, 10, 8, 11, 9, 12,... /10, 13, 11.../
"Тапқырлар” тобы
5 -сұрақ. Ауылда 3күн, 3түн боран соқты. Неше тәулік боран болды?
6- сұрақ. Бес бұтақты ағашта
Бұтақ сайын бес алма.
Біреуін бер алашқа
Қалады сонда қанша алма. /24/
7-сұрақ. Бір бірімен жарысқа Төрт аю, бір арыстан Екі қой мен бір түлкі Бәрі нешеу кім білді?/сегіз/
8-сұрақ
Алпыс төрт бөлмеде
Отыз екі тұрғын бар.
Ақ, қарағып бөлгенде,
Бірін-бірі қуғандар,
Ханы үшін де, жаны үшін де
Бермейді олар намысын. /шахмат/
ІІ тур. ««Қас – қағым сәт» сайысы (әр топ тез жауап беру арқылы ұпай жинайды)
1- топ
1. Қосудың заңдары. (ауыст, терім)
2. Фигураның периметрі дегеніміз не?
3. Көпбұрыш деген қандай фигура?
4. Қандай бұрышты сүйір бұрыш деп атайды?
5. 10-ға дейінгі сандардың ішінен жұп сандарды ата.
6. 1 кг-да неше грамм бар? 17 кг -?
7. Ұзындықтың өлшем бірліктерін ата. (мм, см,дм, м, км)
8. Азайту амалының компоненттерін ата. (азайғыш, азайтқыш, айырманың мәні)
9. Жылдамдықты табу үшін не істейміз? (V=S:t )
10. Ешқашан қиылыспайтын түзулер.
2-топ
1. Көбейтудің заңдары. (ауыс, терім, үлест)
2. Фигураның ауданы дегеніміз не?
3. Шаршы деген қандай фигура?
4. Қандай бұрышты доғал бұрыш деп атайды?
5. 10-ға дейінгі сандардың ішінен тақ сандарды ата.
6. 1 т-да неше кг - ? 17 т-да ше?
7. Уақыт өлшем бірліктерін ата. (сек, мин, сағ, тәул, ай, жыл, ғасыр)
8. Бөлу амалының компоненттерін ата. (бөлінгіш, бөлгіш, бөліндінің мәні)
9. Қашықтықты табу үшін не істейміз? (S=V х t)
10. Амалдар ретінен ең бірінші не орындалады?
ІІІ-тур"Қалт етпей қағып ал, жауабын тез тауып ал” сайысы
"Алғырлар” тобы
Ағаш үстінде 100 торғай отырады. Аңшы 10 торғайды атып алады. Торғайдың қаншасы қалады?
Бір торда үш қоян отыр еді. Үш оқушы бір –бірден таратып алды.
Сонда торда әлі де бір қоян қалып қояды. Ол қалай?
"Тапқырлар” тобы
1.Бір баланың жасы үш жылдан соң бұрынғы жасынан екі есе артық болады. Ол қанша жаста?
2. Топ торғай ұшып келіп бұтаққа бір –бірден қонса, 1 торғай артық, ал екіден қонса, 1 бұтақ артық қалады. Торғай нешеу,
бұтақ нешеу?
ІV тур."Ойымды жалғастыр”сайыс
«Алғырлар " тобына:
а) Кім барлық тілде сөйлей алады?
ә) Елекпен су әкелуге бола ма?
б) Бұл зат әр оқушыға қажет. Тіпті, мектепке әлі бармайтын бүлдіршіндер
оның болғанын ұнатады. Жоғары сыныптың оқушыларында ол көп болады.
Мұғалімдер оларды үйлеріне әрлі – берлі тасып әлек. Бұл не?
в) Үш майшам жанып тұрды, екеуін сөндірсе, нешеуі қалады?
«Тапқырлар» тобына:
а) Қандай жолмен еш уақытта адам жүрмейді?
ә) Теңізде қандай тастар табылмайды?
б) 3 түйеқұс ұшып келеді. 1-і аңшы атып алды. Неше түйеқұс қалды?
в) Көзіңмен көресің, бірақ қолыңмен ұстай алмайсың?
Сайыскерлердің қорытындысын шығарғанша көрермендерге викториналық сұрақ:
Шөпте қояндар тығылып отыр, тек 10құлағы ғана көрініп тұр. Қанша қоян тығылып отыр?
7 ыдыста тосап болды. Сонда бір ыдысқа неше кг тосап құйылған?
Отбасында жеті қыз және әр қайсысында бір-бірінен інісі бар. Отбасында неше бала бар? /8/
«Кенгуру» интеллектуалды ойынымызды аяқтаймыз. Сөз кезегін әділқазылар алқасына береміз.
Мақсаты: Оқушылардың білімдерін сайысқа түсіріп, білімді жан-жақты болуға, дарынды,озық болуға тәрбиелеу, өзіне деген сенімділік қасиеттерін қалыптастыруға бейімдеу.
Көрнекілігі:слайд, ұпай көрсетілген қағаздар.
Барысы:
Армысыздар, бүгінгі кешке жиылған математиканы сүюші қауым! Бүгінгі біздің «Кенгуру» атты интеллектуалды ойынға қош келдіңіздер!
Білімменен тәнті етеді тектілер,
Мұратына білім қалды жеткізер.
Бар ізгілік тек біліммен алынар,
Білімменен аспанға жол салынар.,- дей келе «Кенгуру» ойынын бастайық. Ендеше сайысымызды бастамас бұрын сайыскерлерді қошеметпен ортаға шақырайық.
Достық пен бірлікті етіп тұлға,
Жеңіске жеткен едің талай сында.
Қара қылды қақ жарып әділ қазым,
Еңбегін тапқырлардың әділ сына – деп әділ қазы алқаларын сайлап алайық.
І-тур."Сыр сандықтың құпиясы”
"Алғырлар” тобы
1-сұрақ Таразы табақшасына 2 аяғымен тұрғанда тырна 2кг болады. Бір аяғымен тұрса, онда оның массасы қандай болады?
2- сұрақ Нұртуған мектептен үйге дейінгі қашықтықты адыммын өлшеді. Ол қос – қостан72 рет және үш-үштен 27 рет адымдады. Нұртуған қанша адым жасаған?
А) 81 в) 99 с) 144 д) 225
3 -сұрақ Логикалық сұрақ. 35 санының соңғы цифрын өшірсек, ол қанша бірлікке азаяды?/32/
4- сұрақ Сандары белгілі бір байланыспен орналасқан. Сандар байланысы ерекшелігін тауып қатарды жалғастыр:
9, 7, 10, 8, 11, 9, 12,... /10, 13, 11.../
"Тапқырлар” тобы
5 -сұрақ. Ауылда 3күн, 3түн боран соқты. Неше тәулік боран болды?
6- сұрақ. Бес бұтақты ағашта
Бұтақ сайын бес алма.
Біреуін бер алашқа
Қалады сонда қанша алма. /24/
7-сұрақ. Бір бірімен жарысқа Төрт аю, бір арыстан Екі қой мен бір түлкі Бәрі нешеу кім білді?/сегіз/
8-сұрақ
Алпыс төрт бөлмеде
Отыз екі тұрғын бар.
Ақ, қарағып бөлгенде,
Бірін-бірі қуғандар,
Ханы үшін де, жаны үшін де
Бермейді олар намысын. /шахмат/
ІІ тур. ««Қас – қағым сәт» сайысы (әр топ тез жауап беру арқылы ұпай жинайды)
1- топ
1. Қосудың заңдары. (ауыст, терім)
2. Фигураның периметрі дегеніміз не?
3. Көпбұрыш деген қандай фигура?
4. Қандай бұрышты сүйір бұрыш деп атайды?
5. 10-ға дейінгі сандардың ішінен жұп сандарды ата.
6. 1 кг-да неше грамм бар? 17 кг -?
7. Ұзындықтың өлшем бірліктерін ата. (мм, см,дм, м, км)
8. Азайту амалының компоненттерін ата. (азайғыш, азайтқыш, айырманың мәні)
9. Жылдамдықты табу үшін не істейміз? (V=S:t )
10. Ешқашан қиылыспайтын түзулер.
2-топ
1. Көбейтудің заңдары. (ауыс, терім, үлест)
2. Фигураның ауданы дегеніміз не?
3. Шаршы деген қандай фигура?
4. Қандай бұрышты доғал бұрыш деп атайды?
5. 10-ға дейінгі сандардың ішінен тақ сандарды ата.
6. 1 т-да неше кг - ? 17 т-да ше?
7. Уақыт өлшем бірліктерін ата. (сек, мин, сағ, тәул, ай, жыл, ғасыр)
8. Бөлу амалының компоненттерін ата. (бөлінгіш, бөлгіш, бөліндінің мәні)
9. Қашықтықты табу үшін не істейміз? (S=V х t)
10. Амалдар ретінен ең бірінші не орындалады?
ІІІ-тур"Қалт етпей қағып ал, жауабын тез тауып ал” сайысы
"Алғырлар” тобы
Ағаш үстінде 100 торғай отырады. Аңшы 10 торғайды атып алады. Торғайдың қаншасы қалады?
Бір торда үш қоян отыр еді. Үш оқушы бір –бірден таратып алды.
Сонда торда әлі де бір қоян қалып қояды. Ол қалай?
"Тапқырлар” тобы
1.Бір баланың жасы үш жылдан соң бұрынғы жасынан екі есе артық болады. Ол қанша жаста?
2. Топ торғай ұшып келіп бұтаққа бір –бірден қонса, 1 торғай артық, ал екіден қонса, 1 бұтақ артық қалады. Торғай нешеу,
бұтақ нешеу?
ІV тур."Ойымды жалғастыр”сайыс
«Алғырлар " тобына:
а) Кім барлық тілде сөйлей алады?
ә) Елекпен су әкелуге бола ма?
б) Бұл зат әр оқушыға қажет. Тіпті, мектепке әлі бармайтын бүлдіршіндер
оның болғанын ұнатады. Жоғары сыныптың оқушыларында ол көп болады.
Мұғалімдер оларды үйлеріне әрлі – берлі тасып әлек. Бұл не?
в) Үш майшам жанып тұрды, екеуін сөндірсе, нешеуі қалады?
«Тапқырлар» тобына:
а) Қандай жолмен еш уақытта адам жүрмейді?
ә) Теңізде қандай тастар табылмайды?
б) 3 түйеқұс ұшып келеді. 1-і аңшы атып алды. Неше түйеқұс қалды?
в) Көзіңмен көресің, бірақ қолыңмен ұстай алмайсың?
Сайыскерлердің қорытындысын шығарғанша көрермендерге викториналық сұрақ:
Шөпте қояндар тығылып отыр, тек 10құлағы ғана көрініп тұр. Қанша қоян тығылып отыр?
7 ыдыста тосап болды. Сонда бір ыдысқа неше кг тосап құйылған?
Отбасында жеті қыз және әр қайсысында бір-бірінен інісі бар. Отбасында неше бала бар? /8/
«Кенгуру» интеллектуалды ойынымызды аяқтаймыз. Сөз кезегін әділқазылар алқасына береміз.
Теги:
indira