4 санын қосу мен азайту » Жұбаныш Бәрібаев атындағы орта мектеп
Алматы облысы
Қарасай ауданы білім бөлімінің
"Жұбаныш Бәрібаев атындағы орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 43-50-93
Нашар көрушілер
нұсқасы
12
апрель
2017

4 санын қосу мен азайту

Сабақтың тақырыбы 4 санын қосу және азайту
Сабақтың мақсаты
Санға 4-ті қосу және азайту тәсілдерін ұғындыру. Шапшаңдыққа, қоршаған ортаны қорғауға, сыйластыққа тәрбиелеу. Ой - өрісін есептей білу, өз бетімен жұмыстеу қабілеттерін дамыту.
Сабақтың түрі Жаңа сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері сұрақ-жауап, түсіндіру, ойын түрлері.
Көрнекілігі Слайд, жаңғақтар, қалам,
Пәнаралық байланыс дүниетану,ана тілі.

Топқа бөлу Оқушылар өздеріне ұнаған суреттерді таңдау бойынша топтарға бөліну
4 жыл мезгіліне
І- топ «Күз» ІІІ- топ «Жаз»
ІІ- топ «Қыс» ІV- топ «Көктем»
Ұйымдастыру
кезеңі
Психологиялық дайындық
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.

Өткенді еске түсіру - Сонымен өткен сабағымызда санға 3-ті қосу және азайту тәсілдерін үйрендік. 3 санының құрамын қайталап еске түсірдік. Екі таңбалы сандарды ондықтар мен бірліктерге жіктедік, солайма?!
Қызығушылықтарын ояту
«Ой қозғау жаттығулары » әдісі Ал осы 4 санына байланысты қандай ұғымдарды білеміз?
Балалар, мен сіздерге сәттілік тілеймін және сабаққа жақсы қатысып отырған балаларды мына жапырақтармен бағалайтын боламын.
Жасыл жапырақ - «5»,
Сары жапырақ -«4»,
Қызыл жапырақ - «3» болады. Қызыл жапырақ алмауға тырысайық
Мағынаны тану
Мақсат қою
Жаңа сабақ














«Ауызша есеп» әдісі









Жеке жұмыс








4 санын қосу және азайту
(слайд арқылы түсіндіру)
Дәптермен жұмыс. Көркем жазу
1 тапсырмасы:
• Балалар, қазір жылдың қай мезгілі? (Күз мезгілі) - Күз мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады? - Бір жылда неше ай бар? (12ай) - Ал енді бір жылда неше мезгіл бар? (4мезгіл) - Өте жақсы, ендеше біздің бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы 4 санын қосу және азайту деп аталады.
• Кітабымыздың 62-бетін ашып, дәптерімізге бүгінгі күннің ретін жазамыз. Қазанның 25-сі
4 санын қосу және азайту
4 4 4 4 4 4 (көркем жазу) 4 санын әдемі,көркем жазамыз.
«Күз» мезгілінің тапсырмалары: (1 а,ә,б) - Күз мезгілінің айларын ата (қыркүйек, қазан, қараша) Иа, енді осы күз мезгілінен аман - есен шығу үшін мына тапсырмаларды орындайық.
1. Санға 4-ті қосу кестесін есіңе түсір. Сол жақ бағандағы мысалдарды шығар. Ауызша 4+4=8 5+4=9 6+4=10

• Ал енді 7-ге 4-ті қалай қосамыз тыңдайық.
• 7 + 4 = (7 + 3) + 1 = 11
11 - 4 = (11 - 1) - 3 = 7
• Түсіндіңдер ме? Түсінгендерін бекіту үшін осы жаттығудың «Б» бөлімін өзіміз шығарып көрейік. (тақтаға 4 оқушы шығарады.
• 8 + 4 = (8 + 2) + 2 = 12
• 12 - 4 = (12 - 2) - 2 = 8
• 9 + 4 = (9 + 1) + 3 = 13
• 13 - 4 = (13 - 3) - 1 = 9
2- тапсырмасы: «Таймер» әдісі
• Теңдіктер құр.
• 4 + 7 = 11
• 7 + 4 = 11
• 11 - 4 = 7
• 11 - 7 = 4 -- бұл жерде қандай ережені пайдаландық. (1оқушы оқиды қалғандары тексереді,
• «Қосылғыштардың орнын ауыстырғанмен қосындының мәні өзгермейді».
• Міне, осы тапсырмаларды орындау арқылы біз қай мезгілге жеттік деп ойлайсыңдар? (Қыс) Қыс айларын ата (желтоқсан,қаңтар,ақпан)
Ой толғаныс
Бекіту
Топтық жұмыс
« Сиқырлы жаңғақтар»
Әдісі










Жұптық жұмыс
«Ортада қалам» әдісі





Эстафета » әдісі








Қорытынды • «Қыстың» тапсырмасы: №3
Қыс мезгілі қандай болады? Иә, суықта тоңып қалмас үшін сергіп, бойымызды жылытып алайық
(8 + 2) + 2 = 12 (12 - 2) - 2 = 8
(9 + 1) + 3 = 13 (13 - 3) 1 = 9

Сергіту сәті
1,2,3 қарлығаш боп ұш,
4,5,6 қарлығаш боп қалқы,
7,8,9,10 қарлығаш боп қон.
-Мінекей, балалар, қыстың тапсырмаларын орындап аман - есен қай мезгілге жеттік? (Көктем) Көктем айларын ата (наурыз,сәуір,мамыр)
-Көктем мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады? -Иә, енді көктемнен жазға аман - есен жету үшін мына тапсырмаларды орындайық
- «Көктемнің» тапсырманы:
№4. Мәтінді талдап не белгілі, не белгісіз екенін анықтап аламыз.
Болды - 26ж.
Түсті - 6ж.
Мінді - 4ж.
Болды - ?ж
(26 - 6) + 4 = 24 (ж)
Жауабы: автобуста енді 24 жолаушы болды.
Жаз мезгілінің тапсырмасы Жаз айларын атап шығу
6- тапсырма
9+3
19+3
29+3
39+3
49+3
Логикалық тапсырма: суретте барлығы неше үшбұрыш бар? (18)

Математикалық жұмбақ
Бүгінгі сабағымызда қандай тақырыппен таныстық?Қандай жұмыстар жүргіздік.Сабақ сендерге ұнады ма?
Бүгін біздер қандай санды қосып, азайттық?
Қандай тапсырмалар орындадық?
Саған қандай тапсырма ұнады?
8.Үйге тапсырма 63 бет №5 есеп.
Бағалау Сабаққа қатысқан оқушыларды мақтап,мадақтау,бағалау
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Рефлексия Балаларға баспалдақ суреті салынған қағаз таратылып беріледі де, сол баспалдақтағы өзінің орнын белгілеу тапсырылады. Егер оқушы өзін сабақта жақсы сезініп, сабақты жақсы түсінсе, баспалдақтың ең биік жеріне күннің суретін салады.Ал егер сабақты дұрыс түсінбесе, сабақ ұнамаса, баспалдақтың төменгі жағына бұлттың суретін салады. Сабақта оқушының көңіл-күйі орташа болып, кейбір нәрселерді түсінбесе, онда баспалдақтың ортасына бір жағы ашық, бір жағы боялған бұлттың суретін салады. Осылайша оқушының өзін-өзі бағалауы мен мұғалімнің сабағы бағаланып, өзара кері байланыс жүзеге асырылады.

















«Ж.Бәрібаев атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталықпен »
коммуналдық мемлекеттік мекемесі.


Бекітемін
Мектеп директоры А. Есмаханова



Математика
Ашық сабақтың тақырыбы:




Тексерген ОӘІО: М.Сыпатаева
Бастауыш сынып мұғалімі : И.А.Чакеева





Көлащы ауылы 25. 10. 2016 ж уақыты : 1420-1505 2 сабақ Кабинет № 30
Теги:
indira
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив