Әдістемелік жұмыстар - Жұбаныш Бәрібаев атындағы орта мектеп http://baribaev-karasai.mektebi.kz/ ru Әдістемелік жұмыстар - Жұбаныш Бәрібаев атындағы орта мектеп DataLife Engine Мектебімізде 19 ақпан күні «Инновациялық жобалар-оқушылар көшбасшылығын қалыптастырушы факторлардың бірі» тақырыбында әдістемелік кеңес сағаты өткізілді. http://baribaev-karasai.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/260-mektebmzde-19-apan-kn-innovacijaly-zhobalar-oushylar-kshbasshylyyn-alyptastyrushy-faktorlardy-br-tayrybynda-dstemelk-kees-saaty-tkzld.html http://baribaev-karasai.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/260-mektebmzde-19-apan-kn-innovacijaly-zhobalar-oushylar-kshbasshylyyn-alyptastyrushy-faktorlardy-br-tayrybynda-dstemelk-kees-saaty-tkzld.html ]]>  ]]> admin Tue, 20 Feb 2024 22:28:08 +0600 Біртұтас тәрбие бағдарламасының аясында құрылған жоспарға сәйкес 2-11 сынып оқушыларына “Бес нәрсеге асық бол..”, “ Жақұты барға жасын түспейді” тақырыбында сынып сағаттары өткізілді. http://baribaev-karasai.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/246-brttas-trbie-badarlamasyny-ajasynda-rylan-zhospara-sjkes-2-11-synyp-oushylaryna-bes-nrsege-asy-bol-zhaty-bara-zhasyn-tspejd-tayrybynda-synyp-saattary-tkzld.html http://baribaev-karasai.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/246-brttas-trbie-badarlamasyny-ajasynda-rylan-zhospara-sjkes-2-11-synyp-oushylaryna-bes-nrsege-asy-bol-zhaty-bara-zhasyn-tspejd-tayrybynda-synyp-saattary-tkzld.html




]]>





]]>
admin Mon, 16 Oct 2023 14:33:31 +0600
Мектебіміздің 11 сынып оқушылары ұлтты оятқан ұлы тұлғаға арнап түсірілген “Оян, Қазақ!” көркем фильмін тамашалап келді. http://baribaev-karasai.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/245-mektebmzd-11-synyp-oushylary-ltty-ojatan-ly-tlaa-arnap-tsrlgen-ojan-aza-krkem-filmn-tamashalap-keld.html http://baribaev-karasai.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/245-mektebmzd-11-synyp-oushylary-ltty-ojatan-ly-tlaa-arnap-tsrlgen-ojan-aza-krkem-filmn-tamashalap-keld.html ]]> ]]> admin Wed, 11 Oct 2023 13:58:14 +0600 Мектеп медбикесі Нуркасынова Н. «Туберкулездің алдын алу туралы» тақырыбында 1-4 сынып аралығындағы оқушыларға және ата-аналарына түсіндірме жұмыстарын жүргізіп, R-манту сынамасы жайында толық ақпараттар берілді. http://baribaev-karasai.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/252-mektep-medbikes-nurkasynova-n-tuberkulezd-aldyn-alu-turaly-tayrybynda-1-4-synyp-aralyynday-oushylara-zhne-ata-analaryna-tsndrme-zhmystaryn-zhrgzp-r-mantu-synamasy-zhajynda-toly-aparattar-ber.html http://baribaev-karasai.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/252-mektep-medbikes-nurkasynova-n-tuberkulezd-aldyn-alu-turaly-tayrybynda-1-4-synyp-aralyynday-oushylara-zhne-ata-analaryna-tsndrme-zhmystaryn-zhrgzp-r-mantu-synamasy-zhajynda-toly-aparattar-ber.html


]]>



]]>
admin Fri, 01 Sep 2023 17:47:05 +0600
1 қыркүйек - Білім күні!📚 Сәлем, жаңа оқу жылы! http://baribaev-karasai.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/249-1-yrkjek-blm-kn-slem-zhaa-ou-zhyly.html http://baribaev-karasai.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/249-1-yrkjek-blm-kn-slem-zhaa-ou-zhyly.html Сәлем, жаңа оқу жылы!
https://www.instagram.com/reel/CwpvDQAMTdx/?utm_source=ig_web_copy_link&igshid=MzRlODBiNWFlZA==]]>
Сәлем, жаңа оқу жылы!
https://www.instagram.com/reel/CwpvDQAMTdx/?utm_source=ig_web_copy_link&igshid=MzRlODBiNWFlZA==]]>
admin Fri, 01 Sep 2023 17:20:17 +0600
1 қыркүйек - Білім күніне арналған “Мектебім-мейірім мекені” тақырыбында сынып сағаттары өткізілді. http://baribaev-karasai.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/244-1-yrkjek-blm-knne-arnalan-mektebm-mejrm-meken-tayrybynda-synyp-saattary-tkzld.html http://baribaev-karasai.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/244-1-yrkjek-blm-knne-arnalan-mektebm-mejrm-meken-tayrybynda-synyp-saattary-tkzld.html ]]> ]]> admin Fri, 01 Sep 2023 13:45:38 +0600 "Самғау" мұғалімдер қоғамдастығының 2021-2022 оқу жылындағы атқарған жұмыстары http://baribaev-karasai.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/140-samau-malmder-oamdastyyny-2021-2022-ou-zhylynday-ataran-zhmystary.html http://baribaev-karasai.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/140-samau-malmder-oamdastyyny-2021-2022-ou-zhylynday-ataran-zhmystary.html " Бастау" желілік қоғамдастығының ұйымдастыруымен Ы. Алтынсарин атындағы орта мектебінде қорытынды есеп беру семинары өтті. Мектебіміздің " Самғау" мұғалімдер қоғамдастығынан зерттеу топтары қатысып жылдық зерттеу жұмысының нәтижесімен бөлісті. Мектеп координаторы Г. Мерказиева семинар соңында алғыс хатпен марапатталды...


]]>

22 сәуір күні "Самғау" мұғалімдер қоғамдастығының 2021-2022 оқу жылындағы атқарған жұмыстарының есебі. Биылғы оқу жылында. 2 "В", 7 "Б",8 "А" сыныптар бойынша зерттеу сабақтары жүргізілді. Мақсаты: Мектеп мұғалімдер арасындағы ынтымақтастықты қалыптастыру және кәсіби біліктілікті арттыру жолында қолдау көрсету.
" Бастау" желілік қоғамдастығының ұйымдастыруымен Ы. Алтынсарин атындағы орта мектебінде қорытынды есеп беру семинары өтті. Мектебіміздің " Самғау" мұғалімдер қоғамдастығынан зерттеу топтары қатысып жылдық зерттеу жұмысының нәтижесімен бөлісті. Мектеп координаторы Г. Мерказиева семинар соңында алғыс хатпен марапатталды...

]]>
admin Fri, 22 Apr 2022 17:34:18 +0600
Балмұздақ Ермек Өтетілеуұлы http://baribaev-karasai.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/35-balmzda-ermek-tetleuly.html http://baribaev-karasai.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/35-balmzda-ermek-tetleuly.html Мақсаты:
1.Оқушыларға мәтінді өз беттерімен талдай білуге, мәтіндегі негізгі ойды анықтай білуге жағдай жасау. Автор туралы қысқаша мәліметтер беру.
2.Мәтін арқылы оқушылардың ой – өрістерін, тіл байлықтарын, сөйлеу шеберліктерін дамыту.
3.Оқушыларды татулыққа, ұйымшылдыққа, адалдыққа, өтірік айтпауға, үлкен – кішіні құрметтеуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: слайд, кестелер, балмұздақ суреттері, автор суреті.
Әдістері: «Проблеманы айқындау», «Ойсергек», «Кім тапқыр?», «Оқы, жұптас, талқыла», «Мейірімді бол да, өмірде оны қолдан».
Сабақтың типі: Жаңа білімдерді меңгерту сабағы.
І. Ұйымдастыру. Оқушылар топта тұрып бір-бірлеріне ізгі тілектерін айтып, сабаққа сәттілік тілейді.
ІІ. Мақсат қою. «Проблеманы айқындау» .
Топтарға бөліну. Балмұздақ түрлері бойынша топтарға бөлу.
(Бәйтерек, Қарақұм, Балдырған, Қазақстан, Жаз)



Ойсергек: Сабақ тақырыбы кесте арқылы шешуге беріледі.
Кестеде көрсетілген тапсырмаларды орындатып, сандарды ретімен қойғанда «Балмұздақ» сөзі шығады.

60-585: 5 60-54 3*1(25+25) : 10 97-90 3*3160 : 4064:8
АБЗЛҰДҚМА


ІІІ. Сабаққа қызығушылығын ояту. «Кім тапқыр?»
Оқушыларға түрлі балмұздақтардардың суреттерін көрсету арқылы оның шығу тарихы, жасалу жолдары,пайдасы туралы сұрау.
1. Балмұздақты кім ойлап тапқан?
2.Балмұздақтың зияны?
3.Балмұздақтың пайдасы?
4.Тәтті ақпарат.
5.Қазақстанда балмұздақ шығара ма? Қандай балмұздақтарды білесіңдер?

ІV. Жаңа сабақты түсіндіру.
Слайд арқылы мұғалім автор туралы қысқаша мәліметтер береді. Ермек Өтетілеуұлы – балаларға арналған көптеген әңгімелер, өлеңдер жазған жазушы. Ақмола қаласында туған. Абай атындағы Қазақ педагогикалық институты филология факультетінің орыс тілі мен әдебиеті бөлімін бітірген.
1962 – 1964 ж. Целиноград (қазіргі Ақмола) облысы, Қорғалжын аудандық газетінде қызмет істеген. 1964 – 1974жж. Республикалық «Балдырған» журналында, 1974 – 1976 жж. «Жазушы» баспасында редактор, бөлім меңгерушісі болып істеді.
Ақынның алғашқы өлеңдері алпысыншы жылдары жарық көре бастады. Жекеленген әңгіме, өлеңдері орыс, болгар, украин, грузин, армян, азербайжан, татар тілдеріне аударған.
Қазақ тілінде оның аудармасында Л.Толстойдың, Д.Ушинскийдің балаларға арналған әңгімелері, С.Михалков, О.Дриз, Я.Аким, Б.Заходер, П.Реброның өлеңдері жарық көрді. Оның «Өсіп келе жатырмыз» деген өлеңдер жинағы, «Жаңашыр» деген әңгімелер жинағы т.б. кітаптары бар.

Оқулықпен жұмыс. «Оқы, жұптас, талқыла» әдісі
Алдымен оқушылар өздері іштей оқып шығады. Тізбектеп оқиды. Сосын топтар мазмұнын айтады.
Сұрақ.
1. Балалар не тауып алды ?
2.Мирас не істеді?
3. Мирас балмұздақтан неліктен бас тартты?
4.Мәтіндегі негізгі ойды анықтаңдар?
5.Егер сен біреудің ақшасын тауып алсаң, не істер едің?
6.Мәтінге өзің басқаша қандай ат қояр едің?

Топтағы оқушылар мәтіндерге ат қояды.
І топ. Жоғалған ақша.
ІІ топ. Қайырымды балалар.
ІІІ топ. Бейтаныс ағайдың қайта келуі.
ІV. Мирастың ұялуы.
Мәтіннің мазмұнына сай қандай мақал, тыйым сөздер айтуға болады?
Тапқан мақалдарын дәптерлеріне жазу.

V. Бекіту кезеңі.
«Мейірімді бол да, өмірде оны қолдан» әдісі. Оқушылар топта дөңгеленіп тұрады да өз аттарының бас әріпіне сәйкес бойындағы адами қасиетін айтады.
Кері байланыс. Мұғалім оқушылардан сабақ туралы пікірлерін келесі сұрақтар арқылы айқындайды:
-Бүгінгі сабақта қандай тапсырмалар орындадық?
-Ол тапсырмалардан не үйрендік?
-Сабақта қандай қиындықтар болды?
-Мәтіннің қандай тәрбиелік мәні болды?

VІ. Үйге тапсырма беру, оқушылар білімін бағалау кезеңі.
1.Әңгімені оқу, мазмұндау.
2.Әңгімені жазбаша өз ойымен аяқтап келу.
3.Сабаққа қатысқан оқушылардың білімін бағалау.

[center]

]]>
Мақсаты:
1.Оқушыларға мәтінді өз беттерімен талдай білуге, мәтіндегі негізгі ойды анықтай білуге жағдай жасау. Автор туралы қысқаша мәліметтер беру.
2.Мәтін арқылы оқушылардың ой – өрістерін, тіл байлықтарын, сөйлеу шеберліктерін дамыту.
3.Оқушыларды татулыққа, ұйымшылдыққа, адалдыққа, өтірік айтпауға, үлкен – кішіні құрметтеуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: слайд, кестелер, балмұздақ суреттері, автор суреті.
Әдістері: «Проблеманы айқындау», «Ойсергек», «Кім тапқыр?», «Оқы, жұптас, талқыла», «Мейірімді бол да, өмірде оны қолдан».
Сабақтың типі: Жаңа білімдерді меңгерту сабағы.
І. Ұйымдастыру. Оқушылар топта тұрып бір-бірлеріне ізгі тілектерін айтып, сабаққа сәттілік тілейді.
ІІ. Мақсат қою. «Проблеманы айқындау» .
Топтарға бөліну. Балмұздақ түрлері бойынша топтарға бөлу.
(Бәйтерек, Қарақұм, Балдырған, Қазақстан, Жаз)



Ойсергек: Сабақ тақырыбы кесте арқылы шешуге беріледі.
Кестеде көрсетілген тапсырмаларды орындатып, сандарды ретімен қойғанда «Балмұздақ» сөзі шығады.

60-585: 5 60-54 3*1(25+25) : 10 97-90 3*3160 : 4064:8
АБЗЛҰДҚМА


ІІІ. Сабаққа қызығушылығын ояту. «Кім тапқыр?»
Оқушыларға түрлі балмұздақтардардың суреттерін көрсету арқылы оның шығу тарихы, жасалу жолдары,пайдасы туралы сұрау.
1. Балмұздақты кім ойлап тапқан?
2.Балмұздақтың зияны?
3.Балмұздақтың пайдасы?
4.Тәтті ақпарат.
5.Қазақстанда балмұздақ шығара ма? Қандай балмұздақтарды білесіңдер?

ІV. Жаңа сабақты түсіндіру.
Слайд арқылы мұғалім автор туралы қысқаша мәліметтер береді. Ермек Өтетілеуұлы – балаларға арналған көптеген әңгімелер, өлеңдер жазған жазушы. Ақмола қаласында туған. Абай атындағы Қазақ педагогикалық институты филология факультетінің орыс тілі мен әдебиеті бөлімін бітірген.
1962 – 1964 ж. Целиноград (қазіргі Ақмола) облысы, Қорғалжын аудандық газетінде қызмет істеген. 1964 – 1974жж. Республикалық «Балдырған» журналында, 1974 – 1976 жж. «Жазушы» баспасында редактор, бөлім меңгерушісі болып істеді.
Ақынның алғашқы өлеңдері алпысыншы жылдары жарық көре бастады. Жекеленген әңгіме, өлеңдері орыс, болгар, украин, грузин, армян, азербайжан, татар тілдеріне аударған.
Қазақ тілінде оның аудармасында Л.Толстойдың, Д.Ушинскийдің балаларға арналған әңгімелері, С.Михалков, О.Дриз, Я.Аким, Б.Заходер, П.Реброның өлеңдері жарық көрді. Оның «Өсіп келе жатырмыз» деген өлеңдер жинағы, «Жаңашыр» деген әңгімелер жинағы т.б. кітаптары бар.

Оқулықпен жұмыс. «Оқы, жұптас, талқыла» әдісі
Алдымен оқушылар өздері іштей оқып шығады. Тізбектеп оқиды. Сосын топтар мазмұнын айтады.
Сұрақ.
1. Балалар не тауып алды ?
2.Мирас не істеді?
3. Мирас балмұздақтан неліктен бас тартты?
4.Мәтіндегі негізгі ойды анықтаңдар?
5.Егер сен біреудің ақшасын тауып алсаң, не істер едің?
6.Мәтінге өзің басқаша қандай ат қояр едің?

Топтағы оқушылар мәтіндерге ат қояды.
І топ. Жоғалған ақша.
ІІ топ. Қайырымды балалар.
ІІІ топ. Бейтаныс ағайдың қайта келуі.
ІV. Мирастың ұялуы.
Мәтіннің мазмұнына сай қандай мақал, тыйым сөздер айтуға болады?
Тапқан мақалдарын дәптерлеріне жазу.

V. Бекіту кезеңі.
«Мейірімді бол да, өмірде оны қолдан» әдісі. Оқушылар топта дөңгеленіп тұрады да өз аттарының бас әріпіне сәйкес бойындағы адами қасиетін айтады.
Кері байланыс. Мұғалім оқушылардан сабақ туралы пікірлерін келесі сұрақтар арқылы айқындайды:
-Бүгінгі сабақта қандай тапсырмалар орындадық?
-Ол тапсырмалардан не үйрендік?
-Сабақта қандай қиындықтар болды?
-Мәтіннің қандай тәрбиелік мәні болды?

VІ. Үйге тапсырма беру, оқушылар білімін бағалау кезеңі.
1.Әңгімені оқу, мазмұндау.
2.Әңгімені жазбаша өз ойымен аяқтап келу.
3.Сабаққа қатысқан оқушылардың білімін бағалау.

[center]

]]>
kamila Mon, 29 May 2017 06:02:32 +0600
Қартқожа Ж.Аймауытов http://baribaev-karasai.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/32-artozha-zhaymauytov.html http://baribaev-karasai.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/32-artozha-zhaymauytov.html Сабақтың атауыҚартқожа Ж.Аймауытов
СілтемеӘдебиет оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығыОқулық, жұмыс дәптері, Компьютер, слайдтар, карточкалар, кестелер.
Жалпы мақсаттарЖүсіпбек Аймауытұлының «Қартқожа» романы
Мақсаты«Қартқожа» романының мазмұнына талдау жасай отырып, тақырыбы мен идеясын ашу. Романдағы әлеуметтік теңсіздік мәселесі кейіп -кердің өзінің дәуіріне сай тип ретінде қалыптасу жолын көрсету, романның көркемдік ерекшелігіне талдау.
Оқыту нәтижесі-көркем шығарманы талдай білуге төселеді, сын тұрғысынан ойлап,өз пікірін қорғауға дағдыланады.
– топпен жұмыс жасауға үйренеді.
– сабақта белсенділігі артады.
– шығармашылық қабілеті танылады.
Оқыту нәтижесі
Топқа бөлуСыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 - топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 - топ, көктем айындағылар 3 - топ, жаз айындағылар 4 - топ болып бөлінеді.
Ынтымақтастық атмосферасыСәлеметсің бе,Көк Аспан
Сәлеметсің бе,Нұрлы Күн
Сәлеметсің бе,Жер Ана
Сәлеметсіз бе,қонақтар
Сәлеметсіз бе,мұғалім
Сәлеметсіз бе,жан досым
Міне,менің қолым бос
Жылуыңа жылу қос

Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады
Үй тапсырмасын сұрау

БілемінБілгім келедіҮйрендім


v Кестенің «Білемін», «Білгім келеді», «Үйрендім» бөлігін толтыру.

Мағынаны тану
Мәтінді тізбектеп оқуСабақ тақырыбы тақтаға жазылып, автормен қысқаша таныстыру. Жүсіпбек Аймауытовтың өскен ортасы,ата – анасы, алғашқы білім алған орындары.
Жүсіпбек Аймауытовтың поэзиялық туындылары.
Прозалық жанрдағы шығармалары.
Қазақ драматургиясының дамытудағы сүбелі үлесі.
Ғылыми еңбектері, аудармалары.
«Қартқожа» романы туралы қысқаша түсінік беру.
1.Оқиға қай кезеңді суреттейді?
2.Романдағы бала Қартқожаның портретін тауып оқы.
3.Қартқожаның жәбір көріп, әділетіздіктен жапа шеккен кездері болды ма? («Ұядағы зорлық » бөліміне талдау жаса.)
4.Қартқожаның білім алу жолындағы әрекеттерін әңгімеле.
5.Әкесі Жұман шаңырағының құт-берекесі болған, көк биесі өлген соң –ақ бірінен соң бірі қырсық шала береді. «Әкесі төмен қарап: «Қол-аяғымызды кестің бе?» деп еңкілдеп қоя беріп еді… «таңдайды бір жола ағартайын дегені ғой» деп, тағы да егіліп, зарланып жылап жіберді. Кімге айтылған? Аллаға ма? Өліп бара жатқан жануарға ма, болысқа ма? Өсіп келе жатқан Қартқожа көз жасын көрсеткісі келмейді, үйді айнала барып жылайды…
(Қартқожаға мінездеме беру)
6.Қартқожаның ой-өрісінің толысуына Андрейдің қандай әсері болды?
7.«Туған жер» тарауы. (Монолог)
8.Уақыт пен заман Қартқожаның өмірі мен тағдырына қандай өзгеріс жасады?
Сергіту сәтіИiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр.
Жаттығу жасаймын.
Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ
Жаттығу оңай-ақ.

Оқушылар денелерін жатықтырады
Ой толғаныс
1-топ: Қартқожа бейнесі бойынша тест-интервью
Қартқожаның өзіне тән ерекшелігі (ескерту: астын сызу керек; өзің жауап қосуға болады.)
Қартқожа бейнесі өзіңе ұнады ма, жоқ па? Неліктен? Қартқожа бейнесі арқылы өзіңнің болашаққа түйген түйінің.
2-топ: Шығарманы талдау.
І бөлім. Шығарма тақырыбы:
ІІ бөлім. Шығарманың идеясы:
ІІІ бөлім. Шығармадағы негізгі кейіпкерлер:
ІV бөлім. Шығармадағы қосалқы кейіпкерлер:
Vбөлім. Шығарма жазылған әдеби бағыт:
VІ бөлім. Шығармада суреттелетін салт дәстүр:
VІІ бөлім. Қолданылған мақал-мәтелдер:
VІІІ бөлім. Басқа тілден енген сөздер:
3-топ: Шығарма құрылысы:
1.Басталуы 2.Байланысуы 3.Дамуы 4.Шиеленісуі 5.Шарықтау шегі 6.Шешімі.
«Менің мақсатым…» (ойтолғау)
«…Әсіресе, өз елі, өз ауылы қандай болды екен? Соларды көрсем, көмегімді берсем, сонда менің жетілгендігім, жетілгендігімнің пайдасын көргенім.Әйтпесе мен не үшін, кім үшін оқып жүрмін? Өз басымның қамымен кетсем, менің оқығанымнан елге не пайда? » (Қартқожа пікірін негізге алу)
Үй тапсырмасы«Қартқожа» романын оқу. Қартқожаға мінездеме жазу. «Түсініктеме күнделігін» толтыру.Күнделіктеріне жазады
БағалауБағалау парақшаларын таратуПарақшаларды толтырады
Кері байланыс




]]>
Сабақтың атауыҚартқожа Ж.Аймауытов
СілтемеӘдебиет оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығыОқулық, жұмыс дәптері, Компьютер, слайдтар, карточкалар, кестелер.
Жалпы мақсаттарЖүсіпбек Аймауытұлының «Қартқожа» романы
Мақсаты«Қартқожа» романының мазмұнына талдау жасай отырып, тақырыбы мен идеясын ашу. Романдағы әлеуметтік теңсіздік мәселесі кейіп -кердің өзінің дәуіріне сай тип ретінде қалыптасу жолын көрсету, романның көркемдік ерекшелігіне талдау.
Оқыту нәтижесі-көркем шығарманы талдай білуге төселеді, сын тұрғысынан ойлап,өз пікірін қорғауға дағдыланады.
– топпен жұмыс жасауға үйренеді.
– сабақта белсенділігі артады.
– шығармашылық қабілеті танылады.
Оқыту нәтижесі
Топқа бөлуСыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 - топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 - топ, көктем айындағылар 3 - топ, жаз айындағылар 4 - топ болып бөлінеді.
Ынтымақтастық атмосферасыСәлеметсің бе,Көк Аспан
Сәлеметсің бе,Нұрлы Күн
Сәлеметсің бе,Жер Ана
Сәлеметсіз бе,қонақтар
Сәлеметсіз бе,мұғалім
Сәлеметсіз бе,жан досым
Міне,менің қолым бос
Жылуыңа жылу қос

Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады
Үй тапсырмасын сұрау

БілемінБілгім келедіҮйрендім


v Кестенің «Білемін», «Білгім келеді», «Үйрендім» бөлігін толтыру.

Мағынаны тану
Мәтінді тізбектеп оқуСабақ тақырыбы тақтаға жазылып, автормен қысқаша таныстыру. Жүсіпбек Аймауытовтың өскен ортасы,ата – анасы, алғашқы білім алған орындары.
Жүсіпбек Аймауытовтың поэзиялық туындылары.
Прозалық жанрдағы шығармалары.
Қазақ драматургиясының дамытудағы сүбелі үлесі.
Ғылыми еңбектері, аудармалары.
«Қартқожа» романы туралы қысқаша түсінік беру.
1.Оқиға қай кезеңді суреттейді?
2.Романдағы бала Қартқожаның портретін тауып оқы.
3.Қартқожаның жәбір көріп, әділетіздіктен жапа шеккен кездері болды ма? («Ұядағы зорлық » бөліміне талдау жаса.)
4.Қартқожаның білім алу жолындағы әрекеттерін әңгімеле.
5.Әкесі Жұман шаңырағының құт-берекесі болған, көк биесі өлген соң –ақ бірінен соң бірі қырсық шала береді. «Әкесі төмен қарап: «Қол-аяғымызды кестің бе?» деп еңкілдеп қоя беріп еді… «таңдайды бір жола ағартайын дегені ғой» деп, тағы да егіліп, зарланып жылап жіберді. Кімге айтылған? Аллаға ма? Өліп бара жатқан жануарға ма, болысқа ма? Өсіп келе жатқан Қартқожа көз жасын көрсеткісі келмейді, үйді айнала барып жылайды…
(Қартқожаға мінездеме беру)
6.Қартқожаның ой-өрісінің толысуына Андрейдің қандай әсері болды?
7.«Туған жер» тарауы. (Монолог)
8.Уақыт пен заман Қартқожаның өмірі мен тағдырына қандай өзгеріс жасады?
Сергіту сәтіИiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр.
Жаттығу жасаймын.
Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ
Жаттығу оңай-ақ.

Оқушылар денелерін жатықтырады
Ой толғаныс
1-топ: Қартқожа бейнесі бойынша тест-интервью
Қартқожаның өзіне тән ерекшелігі (ескерту: астын сызу керек; өзің жауап қосуға болады.)
Қартқожа бейнесі өзіңе ұнады ма, жоқ па? Неліктен? Қартқожа бейнесі арқылы өзіңнің болашаққа түйген түйінің.
2-топ: Шығарманы талдау.
І бөлім. Шығарма тақырыбы:
ІІ бөлім. Шығарманың идеясы:
ІІІ бөлім. Шығармадағы негізгі кейіпкерлер:
ІV бөлім. Шығармадағы қосалқы кейіпкерлер:
Vбөлім. Шығарма жазылған әдеби бағыт:
VІ бөлім. Шығармада суреттелетін салт дәстүр:
VІІ бөлім. Қолданылған мақал-мәтелдер:
VІІІ бөлім. Басқа тілден енген сөздер:
3-топ: Шығарма құрылысы:
1.Басталуы 2.Байланысуы 3.Дамуы 4.Шиеленісуі 5.Шарықтау шегі 6.Шешімі.
«Менің мақсатым…» (ойтолғау)
«…Әсіресе, өз елі, өз ауылы қандай болды екен? Соларды көрсем, көмегімді берсем, сонда менің жетілгендігім, жетілгендігімнің пайдасын көргенім.Әйтпесе мен не үшін, кім үшін оқып жүрмін? Өз басымның қамымен кетсем, менің оқығанымнан елге не пайда? » (Қартқожа пікірін негізге алу)
Үй тапсырмасы«Қартқожа» романын оқу. Қартқожаға мінездеме жазу. «Түсініктеме күнделігін» толтыру.Күнделіктеріне жазады
БағалауБағалау парақшаларын таратуПарақшаларды толтырады
Кері байланыс




]]>
kamila Mon, 29 May 2017 04:58:28 +0600
КӘУСАР БҰЛАҚ Насихат Ш.Құдайбердіұлы http://baribaev-karasai.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/31-kusar-bla-nasihat-shdayberdly.html http://baribaev-karasai.mektebi.kz/o-detskom-sade/dstemelk-zhmystar/31-kusar-bla-nasihat-shdayberdly.html Сабақтың атауы КӘУСАР БҰЛАҚ
Насихат Ш.Құдайбердіұлы
Сілтеме Әдебиет оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығы Үлестірмелі парақшалар
Жалпы мақсаттар Ш Құдайбердіұлының «Насихат» өлеңімен таныстыру
Оқыту нәтижесі
Топқа бөлу Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 - топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 - топ, көктем айындағылар 3 - топ, жаз айындағылар 4 - топ болып бөлінеді.
Ынтымақтастық атмосферасы Сәлеметсің бе,Көк Аспан
Сәлеметсің бе,Нұрлы Күн
Сәлеметсің бе,Жер Ана
Сәлеметсіз бе,қонақтар
Сәлеметсіз бе,мұғалім
Сәлеметсіз бе,жан досым
Міне,менің қолым бос
Жылуыңа жылу қос

Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады
Қызығушылықты ояту
« Әдебиеттік оқу» кітабын қолға алып, оқушылардың жаңа оқулықпен дос бала білулерін, оны ренжітпей ұстауларын сұрау. Оқулықтың бірінші бетін ашып, оның ең алғашқы тарауымен таныстыру.

Мағынаны тану
Мәтінді тізбектеп оқу Өлеңді мәнерлеп оқыту.
Шәкәрім Құдайбердіұлы (1858-1931) – ақын, жазушы, философ, тарихшы, композитор. Абаймен замандас әрі інісі, әрі ол негізін салған реалистік әдебиет дәстүрлерін алға апарушы ізбасары. Өзі өмір сүрген ортаның қоғамдық-саяси және әлеуметтік сыр-сипаттарын керебілуде, қоғам мен адам табиғатындағы кемшіліктерді зерделеуде, туған халқына түзу жол көрсетуде Құдайбердіұлы Абай бағытын ұстанды. Шәкәрімнің әкесі Құдайберді Құнанбайдың Күңке деген бәйбішесінен туған, яғни Абайдың туған ағасы. Шәкәрім бес жасында ауыл молдасына оқуға беріледі де онда жеті жасына дейін оқиды.
Жеті жасында өкеден жетім қалған ол бұдан былайғы кезде Абайдың тікелей тәрбиесінде болады. Өскен ортасының аса бай дәстүрлері мен Абай ағасының төрбиесі табиғатынан зерек Шәкәрімнің жетімдік көрмей өсуіне ғана емес, оның таланты ақын, парасатты ой иесі болуына да зор ықпал жасады. Шәкәрімнің өзі кейінірек былай деп жазады: «Әкеміздің бір шешесінен туған Ибраһим мырза, қазақ ішінде Абай деп атайды, сол кісі мұсылманша Һәм орысша ғылымға жүйрік Һәм алланың берген ақылы да бүл қазақтан белек дана кісі еді, ержеткен соң сол кісіден тағлым алып, әр түрлі кітаптарыноқып, насихатынтыңдап, азғанағылымның сәулесін сездім». Кезінде арнайы оқу орындарында оқып білім алмаса да, ез бетінше ізденіп және Абай ағасының жетекшілігімен жан сарайын байытқан Құдайбердіұлы заманында қазақ арасындағы аса білімдар адамдардың бірі болды. Араб, парсы, түрік, орыс тілдерін жетік білді. Ол адамдар өмірін жақсартуға тырысқан ғалымдарды мысалға келтіреді. Олардың кейбіреулері адам өмірі жаратқан иесін танумен түзеледі десе, кейбіреулері үкімет жойылса, әркім өз бетімен өмір сүрсе түзеледі деді. Ал, біреулер оку-біліммен, халықты ағартумен адам өмірі түзеледі деді. Біреулері бай, кедейді теңеумен түзеледі десе, біреулері тәрбиемен түзеуге болады деді. Өмірдің өзі — тіршілік таласы. Сондықтан адам өмірін жаратылыстың өзі солай жаратқан, бірін-бірі жеп, талап, таласып өмір сүрмек дегендер де болған. Шәкәрімнің өзі бұл идеялардың ешқайсысы адам жаратылысын өзгерте алмайтынына сенімді болды.
Шәкәрім Құдайбердіұлы

Қызметі: ақын, жазушы, философ,тарихшы, композитор

Туған күні: 11.7.1858 (кейбір деректер бойынша 24.7.1858)
Туған жері: Кең-Бұлақ, Семей облысы, Ресей империясы
Ұлты: қазақ
Қайтыс болған күні: 2 қазан 1931

Әкесі: Құдайберді

Сергіту сәті Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр.
Жаттығу жасаймын.
Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ
Жаттығу оңай-ақ.

Оқушылар денелерін жатықтырады
Ой толғаныс
а) «Венн» диаграммасы арқылы немесе сызба арқылы өлеңдерді салыстыру.
Кестемен жұмыс
Бол,қыл,ұқ Болма,қылма
Ғылымға ынтық бол

Үй тапсырмасы Ұнаған шумақтарды жаттап ал Күнделіктеріне жазады
Бағалау Бағалау парақшаларын тарату Парақшаларды толтырады
Кері байланыс
КӘУСАР БҰЛАҚ Насихат Ш.Құдайбердіұлы
КӘУСАР БҰЛАҚ Насихат Ш.Құдайбердіұлы
КӘУСАР БҰЛАҚ Насихат Ш.Құдайбердіұлы
КӘУСАР БҰЛАҚ Насихат Ш.Құдайбердіұлы
КӘУСАР БҰЛАҚ Насихат Ш.Құдайбердіұлы
КӘУСАР БҰЛАҚ Насихат Ш.Құдайбердіұлы
]]>
Сабақтың атауы КӘУСАР БҰЛАҚ
Насихат Ш.Құдайбердіұлы
Сілтеме Әдебиет оқулығының әдістемесі
Сабақтың жабдығы Үлестірмелі парақшалар
Жалпы мақсаттар Ш Құдайбердіұлының «Насихат» өлеңімен таныстыру
Оқыту нәтижесі
Топқа бөлу Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 - топ, қыс айында дүниеге келгендер 2 - топ, көктем айындағылар 3 - топ, жаз айындағылар 4 - топ болып бөлінеді.
Ынтымақтастық атмосферасы Сәлеметсің бе,Көк Аспан
Сәлеметсің бе,Нұрлы Күн
Сәлеметсің бе,Жер Ана
Сәлеметсіз бе,қонақтар
Сәлеметсіз бе,мұғалім
Сәлеметсіз бе,жан досым
Міне,менің қолым бос
Жылуыңа жылу қос

Оқушылар мұғаліммен қосылып тақпақты айтады
Қызығушылықты ояту
« Әдебиеттік оқу» кітабын қолға алып, оқушылардың жаңа оқулықпен дос бала білулерін, оны ренжітпей ұстауларын сұрау. Оқулықтың бірінші бетін ашып, оның ең алғашқы тарауымен таныстыру.

Мағынаны тану
Мәтінді тізбектеп оқу Өлеңді мәнерлеп оқыту.
Шәкәрім Құдайбердіұлы (1858-1931) – ақын, жазушы, философ, тарихшы, композитор. Абаймен замандас әрі інісі, әрі ол негізін салған реалистік әдебиет дәстүрлерін алға апарушы ізбасары. Өзі өмір сүрген ортаның қоғамдық-саяси және әлеуметтік сыр-сипаттарын керебілуде, қоғам мен адам табиғатындағы кемшіліктерді зерделеуде, туған халқына түзу жол көрсетуде Құдайбердіұлы Абай бағытын ұстанды. Шәкәрімнің әкесі Құдайберді Құнанбайдың Күңке деген бәйбішесінен туған, яғни Абайдың туған ағасы. Шәкәрім бес жасында ауыл молдасына оқуға беріледі де онда жеті жасына дейін оқиды.
Жеті жасында өкеден жетім қалған ол бұдан былайғы кезде Абайдың тікелей тәрбиесінде болады. Өскен ортасының аса бай дәстүрлері мен Абай ағасының төрбиесі табиғатынан зерек Шәкәрімнің жетімдік көрмей өсуіне ғана емес, оның таланты ақын, парасатты ой иесі болуына да зор ықпал жасады. Шәкәрімнің өзі кейінірек былай деп жазады: «Әкеміздің бір шешесінен туған Ибраһим мырза, қазақ ішінде Абай деп атайды, сол кісі мұсылманша Һәм орысша ғылымға жүйрік Һәм алланың берген ақылы да бүл қазақтан белек дана кісі еді, ержеткен соң сол кісіден тағлым алып, әр түрлі кітаптарыноқып, насихатынтыңдап, азғанағылымның сәулесін сездім». Кезінде арнайы оқу орындарында оқып білім алмаса да, ез бетінше ізденіп және Абай ағасының жетекшілігімен жан сарайын байытқан Құдайбердіұлы заманында қазақ арасындағы аса білімдар адамдардың бірі болды. Араб, парсы, түрік, орыс тілдерін жетік білді. Ол адамдар өмірін жақсартуға тырысқан ғалымдарды мысалға келтіреді. Олардың кейбіреулері адам өмірі жаратқан иесін танумен түзеледі десе, кейбіреулері үкімет жойылса, әркім өз бетімен өмір сүрсе түзеледі деді. Ал, біреулер оку-біліммен, халықты ағартумен адам өмірі түзеледі деді. Біреулері бай, кедейді теңеумен түзеледі десе, біреулері тәрбиемен түзеуге болады деді. Өмірдің өзі — тіршілік таласы. Сондықтан адам өмірін жаратылыстың өзі солай жаратқан, бірін-бірі жеп, талап, таласып өмір сүрмек дегендер де болған. Шәкәрімнің өзі бұл идеялардың ешқайсысы адам жаратылысын өзгерте алмайтынына сенімді болды.
Шәкәрім Құдайбердіұлы

Қызметі: ақын, жазушы, философ,тарихшы, композитор

Туған күні: 11.7.1858 (кейбір деректер бойынша 24.7.1858)
Туған жері: Кең-Бұлақ, Семей облысы, Ресей империясы
Ұлты: қазақ
Қайтыс болған күні: 2 қазан 1931

Әкесі: Құдайберді

Сергіту сәті Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға бiр.
Жаттығу жасаймын.
Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол аяқ
Жаттығу оңай-ақ.

Оқушылар денелерін жатықтырады
Ой толғаныс
а) «Венн» диаграммасы арқылы немесе сызба арқылы өлеңдерді салыстыру.
Кестемен жұмыс
Бол,қыл,ұқ Болма,қылма
Ғылымға ынтық бол

Үй тапсырмасы Ұнаған шумақтарды жаттап ал Күнделіктеріне жазады
Бағалау Бағалау парақшаларын тарату Парақшаларды толтырады
Кері байланыс
КӘУСАР БҰЛАҚ Насихат Ш.Құдайбердіұлы
КӘУСАР БҰЛАҚ Насихат Ш.Құдайбердіұлы
КӘУСАР БҰЛАҚ Насихат Ш.Құдайбердіұлы
КӘУСАР БҰЛАҚ Насихат Ш.Құдайбердіұлы
КӘУСАР БҰЛАҚ Насихат Ш.Құдайбердіұлы
КӘУСАР БҰЛАҚ Насихат Ш.Құдайбердіұлы
]]>
kamila Mon, 29 May 2017 04:56:48 +0600