17
апрель
2017
5 санын қосу және азайту
Сабақ № 33
28.10.2016 ж Математика
Уақыты: 14:20-15:05 Кабинет 22
2 «А» сынып Бекітемін
Сабақтың атауы 5 санын қосу және азайту
Мақсаты Сабақтың мақсаты:
1 Школьникам 5 - ті қосу және азайту тәсілдерін үйрету.
2 Тапсырмаларды өз бетінше орындауға дағдыландыру.
3 Жүйелі ойлау қабілетін дамыту.
Құрал - жабдықтар, көрнекті құралдар: интерактивті тақта, электрондық оқулық, слайд.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.
Әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, өзіндік талдау, іздену.
Күтілетін нәтиже
Психологиялық ахуал
3 мин Психологиялық дайындық
Қайырлы күн досым,
Қайырлы күн болсын.
Жұма күнгі сабақ
Сәттілікке толсын.
Бүгінгі алған бағаң
Тек қана бестік болсын.
-Оқушылар, кәзір жылдың қай мезгілі?
-Күз мезгілі.
-Дұрыс айтасыздар.
Школьникам күз мезгіліндегі ауа райы және орман жануарлардың қысқа дайындығы туралы айтқызып, жануарлардың азық ететін қоректерімен топқа бөлінеді. Оқушылар мен сендердің жауаптарыңа қарай мен смайликтер беріп отырамын, сабақ аяғында сендердің жинаған смайликтеріңіз арқылы жеке және топтық бағалауды анықтаймыз.
Суреттермен топқа бөлу.
(бал, сәбіз, жаңғақ, саңырауқұлақ, дәндік) Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту
7 мин
«Жұмбақ шеш те, тіл үйрен» ойыны Балалар, сабағымызды бастамас бұрын күннің көзін ашып, бұлттарға жасырынған тапсырмаларды орындайық.
І топ: «Аюлар» (7+3)+1 =
ІІ топ: «Қояндар» (8+2)+2 =
ІІІ топ: «Тиіндер» (12-2) -2=
ІY топ: «Кірпілер» (9+1)+3 =
Y топ: «Құмырсқалар» (13-3) -1=
Өтілген сабақты жақсы меңгеріп алыпсыздар, ендеше мен сендерге жұмбақ жасырып, білімдеріңді байқап көрейін. Жұмбақтың жауабын үш тілде қазақша, орысша, ағылшынша айтып көрейік.
Пеш үстінде 2 мысық
Пеш қасында 4 мысық
Айтшы сонда барлығы
Болады неше мысық? (6) 2+4 алты, шесть, sixs
Он қолымда 5 саусақ,
Сол қолымда 4 саусақ
Алақанды ашамыз,
Бесті төртке қосамыз.
Кел санайық ал мұны,
Нешеу болды барлығы? (9) 5+4 тоғыз, девять, nain
Суда алты қаз,
Төбеде төрт қаз
Судың маңында
Айтшы неше қаз? (10) 6+4 он, десять, ten
Сегіз қарындаштың төртеуін
Досың сұрап алады
Айтшы сонда нешеуі
Өз қолыңда қалады? (4) 8-4 Төрт, четыре, four
Тал басында тізіліп,
9 жапырақ тұр еді
Жел тұрды да үзіліп,
Ұшып кетті төртеуі.
Тұр әлі де ілініп
Жапырақтың нешеуі? (5) 9-4 Бес, пять, five
Дұрыс айтасыңдар, балалар.Ендеше, бүгінгі сабағымыз 5 санымен байланысты.
5 қандай сан?
Натурал, тақ, бір таңбалы, қасиетті сан.
Ойткені 5 саны сабақты жақсы оқитын, үлгілі оқушылардың біліміне қойылады.
Күн ретін жазу. Дәптермен жұмыс. Көркем жазу.
5 - ті қосу кестесін 1 оқушы айтады.
Бүгін 6, 7, 8, 9 сандарына 5 санын қосу мен азайтудың ерекшеліктерімен танысамыз.
№ 1 тапсырма. Мұғалім түсіндірмесі.
Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Үшеуі қайың астынан.
Екеуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке?
Оқушылар тез есептеп тауып, ой сергітеді, шаршағандары басылады.
№4. Топтық жұмыс. Бұл есепте 2 сұрақ. Белгіге назар аудару.
Қыз – 24
Ұл -? 4 - еуі кем
Барлығы ?
Шешуі: 24 + (24 – 4) = 24 + 20 = 44
Жауабы: 44 бала.
Қыз – 24
Ұл -? 4 - еуі кем
Шешуі: 24 – 4 = 20
Жауабы: 20 ұл бала.
№5.
Әңгімелер – 6 күн
Жыр -? – 5 күн ұзақ
Барлығы неше күн ?
Шешуі: 6 + (6 + 5) = 6 + 11 = 17
Жауабы: 17 күн жұмсады.
Әңгімелер – 6 күн
Жыр -? – 5 күн ұзақ
Шешуі: 6 + 5 = 11
Жауабы: 11 күн жұмсады.
Алған білімдерін ортаға салу
Жоғарыда орындалған есепке ұқсас қай топ көбірек қысқа шартымен есеп құрастыра алады?
№ 6. Ауызша орындату
Логикалық тапсырма. Жасыл қоршау ішіндегі тапсырманы орындау.
Өте жақсы балалар. Бүгінгі сабаққа белсенді қатыстыңдар. Рахмет!
Үйге тапсырма
1 мин 5 ті қосу кестесін жаттау, ойдан қысқа шартымен бес есеп құрастырып келу. Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау
2 мин Тақтаға бағалау нормалары ілініп, оқушылардың жинаған смайликтеріне қарай жеке және топтық баға анықталады. Жинаған смайликтерін санайды.
Обратная связь Сма
Ұнаған смайликке атын жазып хатқалтаға салу.
28.10.2016 ж Математика
Уақыты: 14:20-15:05 Кабинет 22
2 «А» сынып Бекітемін
Сабақтың атауы 5 санын қосу және азайту
Мақсаты Сабақтың мақсаты:
1 Школьникам 5 - ті қосу және азайту тәсілдерін үйрету.
2 Тапсырмаларды өз бетінше орындауға дағдыландыру.
3 Жүйелі ойлау қабілетін дамыту.
Құрал - жабдықтар, көрнекті құралдар: интерактивті тақта, электрондық оқулық, слайд.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.
Әдіс - тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ - жауап, өзіндік талдау, іздену.
Күтілетін нәтиже
Психологиялық ахуал
3 мин Психологиялық дайындық
Қайырлы күн досым,
Қайырлы күн болсын.
Жұма күнгі сабақ
Сәттілікке толсын.
Бүгінгі алған бағаң
Тек қана бестік болсын.
-Оқушылар, кәзір жылдың қай мезгілі?
-Күз мезгілі.
-Дұрыс айтасыздар.
Школьникам күз мезгіліндегі ауа райы және орман жануарлардың қысқа дайындығы туралы айтқызып, жануарлардың азық ететін қоректерімен топқа бөлінеді. Оқушылар мен сендердің жауаптарыңа қарай мен смайликтер беріп отырамын, сабақ аяғында сендердің жинаған смайликтеріңіз арқылы жеке және топтық бағалауды анықтаймыз.
Суреттермен топқа бөлу.
(бал, сәбіз, жаңғақ, саңырауқұлақ, дәндік) Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту
7 мин
«Жұмбақ шеш те, тіл үйрен» ойыны Балалар, сабағымызды бастамас бұрын күннің көзін ашып, бұлттарға жасырынған тапсырмаларды орындайық.
І топ: «Аюлар» (7+3)+1 =
ІІ топ: «Қояндар» (8+2)+2 =
ІІІ топ: «Тиіндер» (12-2) -2=
ІY топ: «Кірпілер» (9+1)+3 =
Y топ: «Құмырсқалар» (13-3) -1=
Өтілген сабақты жақсы меңгеріп алыпсыздар, ендеше мен сендерге жұмбақ жасырып, білімдеріңді байқап көрейін. Жұмбақтың жауабын үш тілде қазақша, орысша, ағылшынша айтып көрейік.
Пеш үстінде 2 мысық
Пеш қасында 4 мысық
Айтшы сонда барлығы
Болады неше мысық? (6) 2+4 алты, шесть, sixs
Он қолымда 5 саусақ,
Сол қолымда 4 саусақ
Алақанды ашамыз,
Бесті төртке қосамыз.
Кел санайық ал мұны,
Нешеу болды барлығы? (9) 5+4 тоғыз, девять, nain
Суда алты қаз,
Төбеде төрт қаз
Судың маңында
Айтшы неше қаз? (10) 6+4 он, десять, ten
Сегіз қарындаштың төртеуін
Досың сұрап алады
Айтшы сонда нешеуі
Өз қолыңда қалады? (4) 8-4 Төрт, четыре, four
Тал басында тізіліп,
9 жапырақ тұр еді
Жел тұрды да үзіліп,
Ұшып кетті төртеуі.
Тұр әлі де ілініп
Жапырақтың нешеуі? (5) 9-4 Бес, пять, five
Дұрыс айтасыңдар, балалар.Ендеше, бүгінгі сабағымыз 5 санымен байланысты.
5 қандай сан?
Натурал, тақ, бір таңбалы, қасиетті сан.
Ойткені 5 саны сабақты жақсы оқитын, үлгілі оқушылардың біліміне қойылады.
Күн ретін жазу. Дәптермен жұмыс. Көркем жазу.
5 - ті қосу кестесін 1 оқушы айтады.
Бүгін 6, 7, 8, 9 сандарына 5 санын қосу мен азайтудың ерекшеліктерімен танысамыз.
№ 1 тапсырма. Мұғалім түсіндірмесі.
Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Үшеуі қайың астынан.
Екеуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке?
Оқушылар тез есептеп тауып, ой сергітеді, шаршағандары басылады.
№4. Топтық жұмыс. Бұл есепте 2 сұрақ. Белгіге назар аудару.
Қыз – 24
Ұл -? 4 - еуі кем
Барлығы ?
Шешуі: 24 + (24 – 4) = 24 + 20 = 44
Жауабы: 44 бала.
Қыз – 24
Ұл -? 4 - еуі кем
Шешуі: 24 – 4 = 20
Жауабы: 20 ұл бала.
№5.
Әңгімелер – 6 күн
Жыр -? – 5 күн ұзақ
Барлығы неше күн ?
Шешуі: 6 + (6 + 5) = 6 + 11 = 17
Жауабы: 17 күн жұмсады.
Әңгімелер – 6 күн
Жыр -? – 5 күн ұзақ
Шешуі: 6 + 5 = 11
Жауабы: 11 күн жұмсады.
Алған білімдерін ортаға салу
Жоғарыда орындалған есепке ұқсас қай топ көбірек қысқа шартымен есеп құрастыра алады?
№ 6. Ауызша орындату
Логикалық тапсырма. Жасыл қоршау ішіндегі тапсырманы орындау.
Өте жақсы балалар. Бүгінгі сабаққа белсенді қатыстыңдар. Рахмет!
Үйге тапсырма
1 мин 5 ті қосу кестесін жаттау, ойдан қысқа шартымен бес есеп құрастырып келу. Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау
2 мин Тақтаға бағалау нормалары ілініп, оқушылардың жинаған смайликтеріне қарай жеке және топтық баға анықталады. Жинаған смайликтерін санайды.
Обратная связь Сма
Ұнаған смайликке атын жазып хатқалтаға салу.